söndag 27 februari 2011

Weekend activities

Vilken härlig helg! Jag var igår för första gången iväg på middag med ett gäng fröknar, utan man och barn.
Det bjöds på god mat och fiskt vin. Och såklart en massa härligt tjejsnackm fnitter och skratt.
Jag hade så trevligt att jag inte ens tänkte på att ta en enda bild! Då har man det rätt bra tror jag. :
Men jag klädda upp mig i en fin mörkblå klänning ifrn sent 40 tal med mönster, nylonstrumpor med kubanhäl och söm. Lockar i håret och röd mun.
Jag åkte hem i lagom berusat tillstånd en timme innan midnatt. En lagom börjar för en nybliven mamma som inte varit ute i svängen på ett tag.
Hur har er helg varit!




Translate: yesterday i was at a dinnerparty with some lovely friends. We had such a lovely time that i didn't take one picture!!
I did dress up of course, in a navyblue dress from the late 40s, cuban heeled Nylon Stockings, curly hair and red lips.
How was your weekend?


/ Lady A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar