torsdag 17 februari 2011

Little to late... Deuce

Heyday har haft rea på ett par söta plagg, och jag har tänkt köpa denna fantastiskt fina 40 tals klänningen ett tag.. Idag tänkte jag slå till, men ack, det var försent. Klänningen fanns visst inte längre i min storlek. Så går det om man inte är snabb nog. Jag får trösta mig med att nätshoppa hem något annat fint, vad får ni se inom kort. :)
( Jag firade födelsedag tidigare i veckan, därav tänker jag unna mig något extra fint )
Hoppas de får in en ny uppsättning av den.
www.heydayonline.co.uk





Translate; I was finally gonna buy this beautiful 40's dress from the Heyday Vintage sale. But they were out of my size. Typical! That is how it works if you're not fast enough.
To console myself I am gonna buy myself something else nice. What, You'll see shortly. :)
( I celebrated my birthday this week so therefore I can allow myself to buy something nice. )
/ Lady A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar