tisdag 1 juni 2010

tisdagsnöje

Efter skolan idag bjöd jag ut min kära vän Maria på födelsedagsfika och vi tog en lite runda i stan. Och se så fint jag hittade!
Väskan är från sent 50 tal, 200 kr från min vän och namne, Annas, butik Chique. en underbar secondhand butik som jag nämnt i tidigare inlägg.
Inköp 2 blev till lill-killen. Kunde inte låta bli när jag såg de söta SKA-inspirerade skorna.
Och slutligen köp nr 3 blev en boken Vintage av Maria Birde. Om mode genom tiderna, från 10 talet och fram tills nu, designers, storlekstabeller förr och nu, tips om hur man bäst förvarar sina fynd och massa annan intressant läsning.
Den tänkte jag bläddra i nu i soffan med en kopp kaffe.
Hoppas ni alla har en fantastisk tisdag!


















/ Lady A




2 kommentarer:

  1. Väskan var verkligen jättefin! :)
    Vart hittade du babyskorna någonstans? Vill verkligen köpa ett par till lillknodden :)

    SvaraRadera
  2. Skorna fanns på Åhlens. :)

    SvaraRadera