onsdag 16 juni 2010

solsida

Idag har solen äntligen hittat ner till Malmö!
Vi håller på att dra om all el i huset, och ni som varit med om detta vet nog vilken tid det tar. Vilket otacksamt jobb att va elektriker. Så mycket detaljerat jobb och noga måste man va, och så syns det inte ens vad man gjort eftersom allt är inne i väggarna och bakom uttagen. Vi är iaf himla glada att få det gjort då massor av våra eluttag skulle inneburit livsfara för en liten krypande bebis.
Arbetet räknas bli klart idag, och ingen är så glad som jag för detta kan jag lova. Att ha hantverkare hemma rör till det ordentligen i hemmet. Så istället för att behöva sitta inne och se stöket idag ska jag ta en bok och köpa mig nåt gott och placera mig ute i vår trädgård.
Ha en skön dag mina vänner och glöm inte solfaktorn!

/ LadyA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar