fredag 18 juni 2010

bebislängtan

Magen växer och blir större, och jag kan känna hur lite plats vår lille kille börjar få i magen. Nästa vecka ska vi på 2:a ultraljudet, jag är nervös och upprymd på samma gång inför det.
Det är inte mycket annat jag tänker på just nu än att det snart är dags för vår bebis att födas. Jag längtar så himla mycket!
Bilden nedan är tagen för ett tag sen av min fina vän Lotta. I min famn håller jag hennes lille son som är ca 4 månader gammal på denna bilden. Min mage ser himla liten ut. :)

Ha en fantastisk helg mina vänner!


Translate; My belly is growing and it´s getting bigger evry day. I can feel that out little boy is getting less space in there. Right now I cant think of anything else but the baby that we are longing for! In the picture you can see me and my dear friend Lottas babyboy. My belly looks really smal. :)

/ Lady A

1 kommentar:

  1. Hej! Jag har inte läst några bloggar på jättelänge så jag får säga grattis både till examen och stundande bröllop!!
    Jo här boas det massor, köpte de första blöjorna idag! Kändes så himla overkligt!!
    Jag har troligen 4 v kvar nu, då jag väntar på besked ang snittet! Spännande!

    SvaraRadera