måndag 21 juni 2010

pink + Smeg

Rosa är ju en underbar färg , fast jag äger faktiskt inget rosa plagg tror jag. Är inte riktigt säker på om det är en färg som klär mig. Mest av allt älskar jag svag laxrosa. Åh, finns det nåt mer underbart?
Hittade denna roliga diskmaskinen. Smeg har så många fina varor. Tänk att få inreda ett helt kök med vita Smeg vitvaror. Vilken dröm!


Translat; I really like the colour of pink. But i dont know if it´s " my colour". Found this pictures of Smegs design of a dishwasher. It would be a dream to decorate an entire kitchen with Smegs goods!

/ Lady A

2 kommentarer:

  1. Fint fint fint!!! Jag bara älskar Smeg, vill absolut ha det i ett kommade kök. Men man måste ju vara säker på att det är på ett ställe där man ska bo länge innan man investerar känns det som.. =)
    Fast det kanske du redan har?

    SvaraRadera
  2. Ja, visst ska man! Njaa, vi planerar att flytta tills lill-killen börjar skolan iaf. Men det är ett tag kvar, o då har man kanske hunnit spara ihopa tills hela serien utan problem också. :)

    SvaraRadera