torsdag 3 juni 2010

House Of Harlot loves Xtina?

Såg precis Christina Aguileras nya video. Och precis som i Candyman videon bär hon plagg från House of Harlot. Denna gången i mer dominant karaktär. Fantastiskt video tycker jag, Madonnas 80-90 tals sexrevolt rakt igenom fast ett par strå vassare! Verkligen kul att se!
Vad tycker ni andra som sett den? Tummen upp eller ner?


Translate; I just love Christina Agulieras new musicvideo! Just like in the video, Candyman, she is wearing cloth from the lovely designer of the House of Harlot. I know it´s a Madonna copy, right straight through every move and act. But I think it´s sexy and soo X-tina dirty. What´s your opinion on it?

/ Lady A

6 kommentarer:

  1. VERKLIGEN TUMMEN UPP!!!! Hot mama DELUXE!! =)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker verkligen om den. Verkligen, verkligen :) har haft den på repeat sen jag såg den första gången hehe

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att hon är okej, men det är för mycket rip från Madonna, Beyonce (som gjorde Green Light i endast HoH kläder) och Gaga (som öppet säger att hon hittar inspirationen från de som fanns tidigare)... Var är det originella? Jag gillade verkligen Christina under Stripped eran. Så nej, inte ett strå vassare då hon inte alls kunde stå för att hon rippar rakt av, Human Nature, Express Yourself och Like a Prayer. Nej, bra låt, men hon kunde varit bättre i videon :)

    SvaraRadera
  4. äh jag tycker hon är cool. den här videon tex http://www.youtube.com/watch?v=Gh_V1zLsj_4

    SvaraRadera
  5. Ja, i de tidigare videorna är Christina helt klart underbar, jag älskar Fighter, Hurt - alla dem. Där är hon riktigt bra. Jag har sett det innan och det är inte kul och för att själv befinna mig inom det kreativa så är det tråkigt.

    http://www.youtube.com/watch?v=xB7pQpNx-F4
    Denna är på repeat sen den kom, typ 03? Där finns den kreativiteten som jag vill se :)

    SvaraRadera
  6. tror nopg det är meningen att det ska va Madonna. Vilket fall som helst.. så eftersom jag inte är ett Madonna, Gaga eller Beyoncé fan så tycker jag att hon gör det med stil. :)

    SvaraRadera