tisdag 30 mars 2010

Vår i vinden

När påsken närmar sig brukar jag alltid känna mig lite extra glad. För mig är påsken ett riktigt tecken på att våren är påväg.
Dessutom brukar jag påskpynta lite grann bara för att få nåt lite extra till våren. Man behöver inte ha hela huset fyllt med häxor, påskharar och ägg. För mig räcker det med ett stort påskris i köksfönstret med massor av små färgglada ägg. Lättar inte det upp så vet jag inte vad. :)
Till helgen är det ju också många som har långledigt, har ni några roliga planer för de här extra dagarna i " frihet". :)

/ Lady A

1 kommentar:

  1. Ja det har ju varit kanonväder, och här är snön snart borta iaf! I påsk så åker vi norrut till min mor och spenderar helgen där! Tyvärr har de en halvmeter snö kvar, men det får gå endå ;-)

    SvaraRadera