fredag 5 mars 2010

Utmanad. :)

Blev utmanad av sötaste fröken SandyDeLux på Blogspot. Och inte kan man väl stå emot en sådan söt liten fröken. :)


Sju saker ni kanske inte visste om mig följer.... ;

1, Jag är utbildad hud- & spaterapeut och har en påbyggnads utbildning som makeup artist.

2, Min största dröm som liten var att ha en egen bondgård med alla djur man kunde tänka sig.

3, Jag har extrem fobi mot dvärgar. Ja det är fruktansvärt och jag tycker inte att de är mindre värda på något sätt. Och tycker själv att det är en hemsk fobi som allt för få tar på allvar.
Men jag är fobisk på riktigt, som andra är rädda för spindlar eller clowner.Alltså inget jag valt själv och inget att skratta åt, även om det är lite bissart.

4, Jag "samlar" på skor.
Jag skulle kunna köpa ett par skor bara för att de är vackra och ändå helt oanvändbara. Som andra köper konst helt enkelt.

5, Jag har nyligen börjat äta kött efter många år utan.

6, Jag älskar att dansa!

7, Jag har aldrig trott på ödet, förräns nu när jag träffat min sambo och livskärlek. Åh vad fjantligt det lät. :)


Det var det... :)
Ha en trevlig fredag mina vänner!

/ Lady A

3 kommentarer:

  1. Du ska ju skicka utmaningen vidare snygging!

    För övrigt var min barndomsdröm att bli bonde, haha. Fast jag brydde mig inte så myckwet om gården. Jag skulle bara bli bonde hade jag bestämt mig för=)

    SvaraRadera
  2. Alla har vi våra fobier, hur konstiga de än är. Irrationella fobier kallas det du har (och jag för den delen eftersom hajar inte finns i Sverige eller pooler) och med det menas att man vet ju att det man är rädd för inte är farligt men lik väl är man rädd. Ja, jag läste lite psykologi en gång.
    Kul att du gjorde den! Ha en fortsatt bra helg!

    SvaraRadera
  3. Emma;
    Jag veet, men jag vet inte tills vem.. Så känn dig utmanad bara för att du ska påpeka. ;)
    Haha, då hade vi kunnat ha gård ihopa ju!

    Sandy;
    Japp, jag läser till undersköterska med inriktning och fördjupning inom psykiatrin nu, så nu har man chansen att lära sig om sina egna dumheter. :)

    SvaraRadera