onsdag 24 mars 2010

trött, tröttare, tröttast.

Jag är så himla trött idag, jag skojar inte om jag sägar att jag gärna ville sluta ögonen och sova en stund idag på jobb.
Var ledig från praktiken idag, men igår ringde de från ett extrajobb jag brukar ta mig ann och frågade om jag kunde hoppa in för en tjej som blivit sjuk.
Det tyckte jag att jag kunde. Jag hade dock glömt bort hur stressigt det är där på förmiddagarna.. Kanske därför denna trötthet slagit på? Jag är ju trots allt gravid.

Jag längtar efter helgen och mysig frukost med min fina karl.
Och vår.. det längtar jag efter, men det känns som den är påväg. Iaf här nere i Skåne. Hurra!
Hur har ni det i resten av landet, är våren påväg hos er?

/ Lady A

3 kommentarer:

  1. Vi börjar få vår uppe i småland. Några blommor tittar fram, och fåglarna kvittrar som bara den. Men idag är det grått och trist...

    SvaraRadera
  2. Ja jag har sett fjärilar så jag anser att den är här nu! :-)

    SvaraRadera
  3. Ja, här i Kalmar börjar det likna vår också. Jag fick lämna jackan i bilen idag när jag i affärer och veva ner rutan för solen värmde bilen. Härligt säger jag bara! Jag har inte gratulerat dig till graviditeten förresten, jag är jätteglad för er skull!!! Puss och kram

    SvaraRadera