fredag 19 mars 2010

kärlek och ultraljud


Idag har vi varit på vårt första ultraljud,
och det va det mäktigaste och häftigaste jag
hittills varit med om.
Att få se vår bebis för första gången, se sparkar , försök till grepp i luften och det lilla ansiktet.
Jag är helt förälskad och förlorad i vår bebis.
Jag var längre gången än vad som var beräknat först. Så att från att va i v 18 är jag i v 19 + 4, alltså har snart halva tiden gått.
Bebisen va frisk på alla sätt, långa ben och fylliga läppar, haha!
Och det va en pojke, så fantastiskt!
/ Lady A, förväntansfull & lycklig.

4 kommentarer:

  1. Sara Petterssonfredag, mars 19, 2010

    Vad glad jag är för er skull!!! Och vad fin han är!!!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Grattis älskade! Hur underbart som helst till er lille pojke som är påväg! All kärlek till dig, karln och kulan i magen! <3

    SvaraRadera
  4. Åh va skoj! Ja visst hamnar man i ett otroligt lyckorus efter ultrajudet! Nu har man verkligen fått sett det lilla livet! Skoj att ni fick reda på kön! Vi tog inte reda på det, eller ja, man får inte dte på det stället vi var, men ska inte göra nåt köns-Ul heller..

    SvaraRadera