tisdag 31 augusti 2010

memorylane

Varit vaken sen halv sju då lillen vaknade och va hungrig. Nu ligger han sött och sover bredvid pappa, så jag har lite egen tid att slå ihjäl.
Bjuder på en bild sen sommaren 2007. En fin dag vill jag minnas med min vän Sofia, vin & sushi.

Idag ska vi förmodligen ut en sväng. Köpa mat och jag funderar på att köpa mig en höstkappa som jag kollat in. Vi får se vad dagen bjuder.


Translate; I´ve been awake since 6.30 this morning. The baby woke up and was hungry. Now he sleeps with his dad so I have so little self-time.
Here is a picture late summer 2007. A lovely day with my friend Sofia, wine and sushi, I remember.
/ Lady A

1 kommentar:

  1. Åååh.....fina, nu blir jag nostalgisk :) Kommer nog planera in ett Malmöbesök framåt hösten, måste få träffa Ian ju :) Puss vännen, saknar dig/Sofia

    SvaraRadera