söndag 27 december 2009

Lugnet efter stormen.

God fortsättning mina vänner!
Hoppas att nu haft en fantastisk jul.
Såhär ett par dagar efter jul känner jag mig alltid helt slut. Man har så mkt att ordna, planera och fixa inför julafton att man sen när allt är över nästan faller i koma av utmattning.
När Kalle Anka börjar klockan 15.00 och man sätter sig ner i soffan med en kopp varm glögg släpper all stress. Då är jag redo att sova tills dagen efter. :)


Mellandagsrean är i fullgång.
Har ni fyndat något? Jag har inte orkat mig upp i stan än, men det blir på onsdag antagligen då jag ska träffa min kära vän Emma och dricka kaffe.
Finns inget sådär jag letar efter på rean, men en sväng in i min favvo secondhand butik blir det
Ett litet tips till alla er vintage intresserade fröknar.
Min väninna driver Malmös bästa vintage butik., Chique.
Chique representerar flärdfull vintage! Att besöka Chique är som att gå in i mormors garderob från 40 talet där allt har en romantisk touch och doftar djuvt av rosor och puder.
Man kan fynda allt från porslin och accessoarer till Diorväskor och kläder från 40 - 70 tal.
De har också ett stort utbud skor samt en liten herravdelning.

Kärleksgatan 3 i Malmö hittar ni denna fantastiska butik. :)

Nu blir det snart middag med kärleken och efter det följer en lugn kväll.
På återseende!
/ Lady A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar