tisdag 15 december 2009

Lady A Loves Sivletto.com

God morgon alla!

Startade min första jullovsdag med att gå upp allt för tidigt. ;)
Jag är inte den som kan ligga och dra mig i sängen halva dagen. Ofta är jag uppe innan 09.00, även på helgerna.

Sitter och dricker mitt goda kaffe och äter en macka med ost, så slog det mig att detta är min 8:e rökfria dag. Hurra! Går ju riktigt bra det här.

Satt och snurrade runt på Sivletto igår & kollade in deras nyheter.
Ett märke de har som jag verkligen älskar är Edith & Ella. Så underbart kvinnligt och massa känsla av blandat 40 och 50 tal. Tyvärr är deras plagg ganska dyra, och jag har ännu inte haft råd att köpa något av dem.
Nyheterna på Sivlettos sida var även lite nya klänningar. Den röda blev jag totalt förälskad i!
Vill ni veta mer om Sivletto?
Kolla in; www.sivletto.com

Edith & Ella
Pearl Top 899 :-
Edith & Ella
Striped Blouse 949:-!!!!

( ja, ni ser priserna )


Fever
Vienna Dress 999:-

Visst är den vacker!!



Stop Staring
Gilda Dress 1149:-




Fever
Maya Dress Grey 899:-
Lite härligtheter att titta på under dagen iaf. :)
kram mina vänner
/ Lady A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar