lördag 5 december 2009

Lördags lycka.

Igår var jag som sagt på klassmiddag.
Vi åt på en spansk restaurang som har jätte god mat och mycket att välja mellan. Efter att ha blivit mätta ,och ganska otörstiga också för den delen, gick vi hem till en av klasskompisarna där hans fru dukat upp med glögg, pepparkakor och ostar. Himla gulligt tyckte jag.
Min fine karl hämtade mig innan tolvslaget, och jag somnade gott strax efter att vi kommit hem.

Idag åker vi över till Köpenhamn för att träffa Camille. Jag gjorde ett jobb för hennes märkte Miss Vera Clothing i somras, och fick där också lite kläder av henne som jag ska få idag.
Hoppas på en runda på Tivoli också. Deras julpyntning är så otroligt fin och mysig!



Igår bar jag rel. enkla kläder till klassmiddagen.
Både kjol och blus är från H&M och har bott i min gaderob ett tag. Bältet är vintage, köpt i Malmös bästa vintage butik, Chique.

/ LadyA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar