lördag 12 maj 2012

Vintagemässan

Nu är vi i söder äntligen lyckligt lottade med att få en VintageMässa!!
Vintage Mässan är ihopdragen av ett gäng fantastiskt kreativa och inspirerande män och kvinnor. Jag har sagt det innan, men säger det igen. Jag inspireras så otroligt mycket av människor som vågar och vill!
Jag fick också den ärade tillfrågan om att hålla en typ av föreläsning om Vintage kläder under mässan! Jag är inte mycket av en talare bland folk, men jag blev så smickrad av att just jag blev tillfrågad att jag inte kunde tacka nej.
Ni som är mer nyfikna på Vintage Mässans andra tillställningar och veckoschema kan följa det till punkt och pricka på
Www.vintagemalmo.se

Vintage Mässan i Malmö kommer hållas den 26-27 Maj på Tangopalatset.
Ni är alla hjärligt välkomna.
Nya som gamla entusiaster, Ung som gammal, kvinna som man!
Välkomna till årets största vintagetillställning i Malmö.


Som grädda på moset bjuder jag på ett gäng bilder på vackra Carmen Miranda! En av mina största inspirationskällor och ikoner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar