fredag 25 maj 2012

Tomorrow!!

Imorgon är dagen med stort D!
Det är dagen då Vintage Mässan i Malmö börjar!
Såååå kul!!
Och sååååå nervöst! :)
Kl.13.30 föreläser jag som jag nämnt om vintage. Tips om shopping, förvarning osv.
Förutom detta kommer det finnas så mycket annat intressant och fint för alla intresserade och nyfikna!
Klockan 11.00 öppnar dörrarna till Tabgopalatset och Malmös första Vintage Mässa. Ett stort antal av de första som är på plats får dessutom en fin " goddiebag" laddad med godsaker!
Hjärtligt välkomna allihopa!!

3 kommentarer:

  1. Attans att jag missar dig, kan komma först på söndag. Har i alla fall gjort lite reklam för dig i min blogg :) Massa lycka till, det kommer säkert gå hur bra som helst!

    SvaraRadera
  2. Hittade din blogg av ren slump nyss och läste om denna fantastiska vintagemässa (!!) i Malmö tidigare i år. Förstår inte HUR jag kunde missa detta!! Hur gick det? Kommer ni köra igen nästa år? Åh, verkar så himla pepp. Behövs verkligen sådana här arrangemang i Malmö! Alldeles för lite vintage i denna stad. Bra!

    SvaraRadera