torsdag 17 maj 2012

Datenight

Igår kväll hade jag och min man turen att få ha en kväll för oss själva. Hur mkt jag än älskar min lille pojke, och hur mycket jag än saknar honom efter att vi lämnat bort honom för kvällen så är det mysigt att ha en kväll på tumanhand med min man.
Vi åt middag ute på stan, jag åt vinkokta blåmusslor i dragon, mums! Sen åkte vi hem och hade en skön hemmakväll i soffa. Ni andra föräldrar känner bog igen känslan om hur tomt ett hushåll blir då ens barn inte är hemma. Känns verkligen tomt.
Men jag ska ta vara på den lugna stunden och nu äta frukost och titta på den underbara mini serien Mildred Pierce. Oj, oj, oj säger jag bara! Vilka vackra kläder. Haha, jag vet att jag är sen men ja, Oj!! ;)
Det bär sen av mot stan med hela familen för Retro Loppis och musikunderhållning i Folkets Park.
Trevlig helg!

2 kommentarer: