torsdag 21 april 2011

My iphone week. ;)

Vänner... jag har gjort det. Jag har blivit en slav under allt vad tekniska under heter. Jag och min karl tog oss mod att skaffa varsen iphone! Och jaa, det är nog det bästa vi gjort på länge.. sen vi " gjorde" Ian kanske?
Fotoeffekterna, tillgänligheten och inte minst kalendern! Åh så underbart det är!
Här ser ni lite av min vecka. Jag ska snart lära mig blogga från telefonen också. Och vet ni? Det går att ringa med den också!! ( haha )
Ha en fin påskhelg!



En dålig hårdag blir en bra


med scarfs om håret.





Fika i solen på Davidhallstorg. Lilleman har
äntligen användning
av sin gubbkeps.


Min älsklingspojke.
Vi hade fikabesök av min fina vän Sanna


och hennes lillkille , Viggo.


En skyltning i min smak hitta jag under en kvällspromenad.



Inleder påskhelgen med röda läppar.





Translate; People!! I took the courage and got a iPhone. I feel more than modern! Here is my week so far in pictures. I will soon learn to blog by phone as well. Have a nice Easter weekend





/ Lady A

1 kommentar:

  1. Hej! Iphone är allt bra. Vilka kamera appar använder du? Rekommenderas bäst?
    Hälsn,
    Pia

    SvaraRadera