lördag 17 april 2010

weekend update..

Tyvärr var det nu så att ryktet kring Peter Steeles död stämde. Mitt favorit album " Life is Killing me" går varm.

Min helg kommer vara väldigt lugn. Kände mig inte alls frisk igår. Min eftermiddag och kväll spenderades i sängen, halvt sovandes ,halvt vaken. Slötittade på Mad Men och kände mig som en åldring.
Idag känner jag mig nästan bakis, så jag ska lugnt sitta parkerad framför dator och göra studieuppgifter som inte ska va inlämnade förräns vår pågående kurs är slut den 27:e maj. Men börjar jag redan nu kommer stressen inte va lika påtaglig sen, för det har jag märkt att jag blivit mycket känslig mot.
Stress i mindre grader är annars nåt jag jobbar som bäst under. Men nu säger min kropp stop. Bebisen gillar det helt enkelt inte så jag får snällt planera min tid ordentligt och så gott det går.


Prioritet Nr 1:
Lyssna på min kropp!
Den säger verkligen ifrån när den behöver vila.
Så jag är ledsen om jag måste avboka träffar i sista stund med er mina vänner. Men man blir verkligen så seg att man knappt kan stå på benen!


Hur ska ni spendera er helg?

/ Lady A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar