torsdag 29 april 2010

4 years in memorylane

När jag ser bilder från ett par år tillbaka så tycker jag inte att jag förändrats ett dugg.
Det slog mig plötsligt att när man kommit upp i en viss ålder , hittat rätt och skaffat sig en identitet så händer det nog inte så mycket. Inte för att jag tycker att jag är gammal. Men man bara finns och är trygg i sig själv. Vilket inte alls är illa. Jag hyllar åldrandet och skulle aldrig, aldrig vilja vara 15 igen!
Eller vad säger ni, längtar ni tillbaka till tonåren?
2006
Maria Nila Shoot

2007
En stor kram med kjolar på Beyond Retro

2008
Malin Falk Shoot.


2009
Miss Vera Clothing Shoot

2010
"Kulan" in progress. :)
*When I look back 5 years I can see nothin´s really changed. Maybe that´s the thing about getting older? You find that special look that fits you well and you stay with it. With age you get confident and secure in who you are? I would never wish to be 15 again!

/ Lady A

3 kommentarer:

  1. Du har så rätt så :) Eller i alla fall är det samma med mig. Jag tycker det är jätteskönt att bli äldre, man blir tryggare och tryggare och vet vad som egentligen betyder något :)

    SvaraRadera
  2. Jo du har nog rätt! Men jag har bytt frisyr och hårfärg rätt mycket senaste åren så det har endå ändrats en del och jag gick ju ner massor av vikt för 3 år sen.
    Men nej, aldrig 15 igen! Men vad har man att välja på? ;-)

    SvaraRadera