måndag 25 januari 2010

Utförsäljning

En av Köpenhamns bästa klädesbutiker ligger i samma lokal som Copenhagen Bodyextreme.
Här hittar man märken som Route 66 ( en av mina favoriter ) , Lola Ramona, Miss Fortune, Lucky 13 och många, många fler.
Nu har ägaren tyvärr beslutat att inte sälja kläder längre, till min stora besvikelse.
MEN!!
Nu pågår en stor utförsäljning, både i butiken och på deras webshop.
Butiekn hittar man på Larsbjörnstrade, en tvärgata till populära Studiestrade.
Webbutiken hittar du här:
www.bodyextremes-clothing.com



Passa på att fynda bland alla snygga plagg & skor!

/ Lady A

2 kommentarer:

  1. hej! Vad kul att di hittat till min blogg! Ser ut som att vi är ganska lika långt gågna i våra graviditeter också!? Jag är i 12+5 idag! Hur långt har du kommit?
    Har du nåt tips på var man kan hitta gravidkläder som är lite snyggare i rätt stil?
    Trevlig blogg!

    SvaraRadera
  2. Lilly Lee:
    Jag är i 11+ 3, så ja det är rel. nära i tiden för oss båda. :)
    Jag letar också för fullt efter snygga
    "gravidkläder". Såg lite snygga kjolar och byxor på Top Shop när jag va där sist, men annars lyser det med sin frånvaro tyvärr. :(
    Men jag lovar att tipsa dig om jag hittar.

    SvaraRadera