söndag 17 januari 2010

..........

Nu har jag hittat ett nytt hem till mina två älskade katter.
Det svider fruktansvärt i hjärtat att behöva lämna bort dem, men pga av allergi kommer jag inte längre kunna ha kvar dem.
I 6 år har vi levt tillsammans jag och mina underbara pälsvänner. Kan inte beskriva hur overkliget det känns att inte ha dem hos sig mer.
Jag har hittat ett nytt och kärleksfullt hem till dem hos en härlig tjej jag känner. Man lämnar inte bort sina barn till vemsom helst, på samma sätt gör man det inte med sina djur.
Så, trots att jag är ledsen är jag också himla lycklig över att jag hade turen att hitta ett så fint, nytt hem till dem. Tack Malin!


/ Lady A

2 kommentarer:

  1. Oj det kan inte vara lätt. Efter sex år ??
    Är det du lr mannen som blivit allergisk?

    SvaraRadera
  2. det måste vara sjukt jobbigt, jag är glad att du tycker det känns bra att jag tar hand om dem, jag har tänkt skaffa katt igen länge och tycker att det här var en perfekt lösning! jag lovar att jag ska ta så sjukt bra hand om dem och du får gärna komma och hälsa på när du saknar dem :)
    kram

    SvaraRadera