söndag 3 januari 2010

God fortsättning!

Hade ni en fin nyårsafton?
Blev det några nyårslöften iår?
Jag är supernöjd med mitt avslut på året. God mat, goda vänner och allt där till.

Jag är ledig fram tills den 11:e januari nu. Ska bli skönt att bara få göra vad man känner för.
Inga projekt pågång, men jag tror att jag ska få rätt på min symaskin och sy en del.

Bloggdjungels är enorm, som vi alla vet. Vi har alla våra favoriter som vi gärna läser.
En blogg jag gillar att läsa och framförallt titta på är bloggen Mon Chéri. www.moncheriblogg.blogg.se
Hennes blogg är fylld med vackra bilder. Dessutom har hon en butik där hon säljer vintage kläder, skor och andra vackra ting.
OCH en webshop!
Kolla in; http://www.moncheri.nu/



Ha en härlig söndag!
/ Lady A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar