söndag 26 februari 2012

Fit for figh!

Ursäkta min dåliga uppdatering av inlägg!
Jag har haft fullt upp med att vara mamma, fru, jobb och lusläsa igenom nya nr av Min Boudoir såklart. Vad jag älskar reportaget för bröllopskläder! Jag önskar nästan att jag skulle kunna gifta mig på nytt ( med min man ) bara för att jag ska kunna bära någon av de vackra klänningarna!
Jag va ju höggravid när vi gifte oss, och jag kan lova att det varken fanns klänning eller skor som satt som smäck på mig då. ;)
På tal om kroppen.. Jag har köpt träningskort. Jag är så nöjd med mitt beslut, min kropp ska bli fit och stark. Efter graviditet ovh förlossning är inte kroppen vad den engång var, så jag gick mitt första pass på ett s.k corepass för mammor. Där tränas bäckenbotten, mage, rygg och axlar. Konditon och styrka i en fin balans. Jag känner mig varken otränad eller " rund" efter min graviditet men jag tror min kropp och själ mår bäst när den får röra på sig.
Tränar ni något?




Translate; I've started training again after pregnancy and childbirth. My goal is that my body will be strong and durable. I 'have begun training scores for mothers who have recently given birth. Here we concentrate on building up the pelvic floor muscles, back muscles, abdomen and shoulders. It is important for my body and mind to exercise. Are you exercising?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar