lördag 29 januari 2011

Don´t hesitate

Så var det lördag igen.
Är det bara jag eller går inte veckorna väldigt fort?
Idag är det dags för andra babysimmet för oss, och det är minst lika spännande idag som första gången.
Igårkväll åt jag och maken en god middag medans lilleman tittade på " Baby Einstein ", och vid nattningen drack han för första gången ersättning ur flaska! Han har totalvägrast att dricka ur flaska men sen vi börjat med smakportioner har vi gett honom vatten på flaska vid varje smakistillfälle, och wiiips igår drack han och smaskade i sig. Hurra!!
Sen sov han gott! Sövd och mätt.

Jag har blivit bjuden till en tjejmiddag i slutet av februari och ser redan massor fram emot den! Ska bli mysigt att få träffa andra kvinnor, andra vuxna och få va mer än bara mamma under en kväll. Och vad jag längtar efter att få klä upp mig! Ska bli väldigt kul!

Translate; Today we are going to the second time of babyswimming with our little guy.
I received an invitation to a meeting with a couple of girlfriends at the end of February, with food and drinks. I am looking forward to dressing up and to be more than just a mother for one evening.

/ Lady A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar