tisdag 28 december 2010

A new year is approaching.

2010 kom och försvann lika fort som en raket skjuts upp och försvinner i den mörka nyårshimlen.
Så många nya känslor, upplevelser och tankar har jag aldrig varit med om på ett och samma år. 2010 firades med att skåla i alkoholfri champagne, årets afton ser inte mycket annorlunda ut. God mat med kära vänner och en skål vid tolvslaget med något bubbligt i glasen.
Jag är inte så mycket för att sätta nyårslöften, men iår tänkte jag nog ge mig på ett och det att se till att va en glad och ödmjuk mamma. Jag hade nog sett till att vara det ändå, men nu när nyårsafton står för dörren ger jag det som ett löfte.
Så gott nytt år alla där ute. Hoppas att ni får ett fint avslut på året och en lika bra början på det nya.



Translate: I Wish you all a happy new year! 2010 was the best year ever. Filled with love and joy.


/ Lady A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar