söndag 7 februari 2010

lucky me

Gissa vem som legat sjuk hela helgen?
Efter att ha varit trött de senaste 3 månaderna pga av graviditeten såg jag så mycket fram emot att gå och se Buddy Holly the musical igår med min fina karl. Vi hade planerat att äta nåt gott innan och ha en riktigt mysig kväll nu när jag börjar bli männsika igen, alltså inte somnar vid sju på kvällen.
Därför kan ni nog förstå min besvikelse över att istället för en härlig kväll med show, middag och att orka klä upp sig istället blev en heldag under täcket med feber.
Idag känner jag mig bättre, och det är jag såklart glad över.
Men, jag kan inte beskriva hur arg jag är över hur olämpligt denna förkylningen döck upp.

1 kommentar:

  1. Så tråkigt! Aldrig roligt att vara sjuk men ännu värre att bli det när man ska göra något. Nu var inte Buddy Holly det bästa jag sett men trist ändå. Krya på dej!

    SvaraRadera