lördag 23 juli 2011

I will be grateful!

Äntligen fanns ett par svarta 40´s swing byxor i min strl på Heyday Vintage Style´s webshop, så jag beställde hem ett par i väldig fart!
http://www.heydayonline.co.uk/

Jag är ledig i helgen och känner att det va behövligt.
Mannen är iväg hela dagen så jag har lämnat iväg lillkillen ett par timmar till sin favorit ( farmor ). Då passar jag på att storstäda, möblera om och dricka hett kaffe!

Det är dessutom min fine pappas födelsedag idag, men det ska vi inte fira förräns nästa vecka.
Ska bli kul att ha hela familjen samlad och fira min älskade pappa.
Jag kan ibland knappt förstå hur många fina och underbara människor jag har i min närhet! Jag känner mig så oerhört tacksam för alla er som jag älskar! Familj som vänner. Tack för att ni finns!

Tacksamheten kanske känns ännu större en helg som denna, då Norge drabbats av en så fruktansvärd katastrof. Det är många människor som gråter denna helgen.. Många människor vars liv gått i kras.. Många människor som behöver hjälp att hitta tillbaka. I all denna kaos sprar man mer än någonsin inom sjukvården, både inom somatiken och psykiatrin. Vi märker av det mer än väl på jobb. Både psykakutavdelningen och neuropsyk på SUS ska stängas ner. Framtiden skrämmer mig.

Ha en fin helg och var rädda om varandra!





/ Lady A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar