måndag 2 maj 2011

Fire in my bones..

Igår kväll kom febern smygandes. Jag och lilleman gick och la oss redan vid nio och efter ett par alvedon kunde jag tillslut somna. Idag är det inte mycket med mig. Halsen gör ont och kroppen värker. Kan känna hur smärtan dunkar i mina knä, rygg och armar. Influensa? Usch, hoppas inte! Har verkligen inte tid att va sjuk, inte tid att vila och återhämta mig. Min lille kille kräver uppmärksamhet hela dagen som alla andra små barn, så ni andra med ungar känner nog igen min frustration.
Önskar att jag snart är mig själv igen!


Translate: I feel sick. I have a fever and my body aches, I can feel how the pain the pain pulsing through my body. Those of you who have young children can probably understand my frustration. I have no time to be sick, no time to recover myself or rest. I hope soon I'm healthy again!


/ Lady A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar