tisdag 5 oktober 2010

In second hand

Idag försöker jag ta bild på allt vi ska sälja på Tradera.
Har en del som aldrig mer kommer passa mig, som ska ut för försäljning. Fina plagg i bra skick.
I perioder är jag helt såld på Tradera. Kan sitta hur länge som helst och hitta saker som jag för stunden tycker mig behöva. Farligt det där med internet shopande. Det är så lätt att bara klicka hem nåt som man kanske inte har råd med egentligen. Därför är ju Tradera så himla bra! Oftast är det till väldigt bra priser! Häromdagen såg jag att nån sålde ett par fina Freddies Of Pinewood jeans för 400 kr! Om de nu va i perfekt skick vet jag inte, men ändå.
Får se hur mkt man hinner lägga upp med en bebis som älskar att va nära sin mamma hela dagen. :)

Har ni hittat några fynd på Tradera?

Translate; Today I´m gonna take some pictures of some clothing that never will fit me again and sale it all at Tradera.
I like Tradera, and I think you can find some really nice things.
Have you had any luck on Tradera?

/ Lady A

2 kommentarer:

  1. Jag köpte de skor jag hade på mitt bröllop på tradera! De var ett fynd får jag väl säga då :-)

    SvaraRadera
  2. Jodå, jag har fyndat en del på Tradera, men handlar mest på eBay!

    : )

    SvaraRadera