fredag 3 september 2010

Fredagsnöje

Fredag igen.. vart tar veckorna vägen?!
På måndag börjar min karl jobba igen efter 4 veckor av föräldrarledighet och semester och jag är lite nervös inför hur jag ska klara dagarna ensam. Men jag antar att det är bara nåt man gör helt enkelt.
Igår va vi på BVC och vägde lillen. 300 g till har han minsann gått upp. Så harn har gått från sin födelsevikt på 3,6 till ståtliga 4,3 på mindre än fyra veckor. Inte illa! Känns tryggt och bra att veta att han får i sig vad han behöver för att växa.

Idag har jag tagit en lång tur med vagnen i det sköna sensommarvädret som är här nere i Skåne.
Och medans jag va ute städade karl min här hemma, så det luktade gott av såpa när vi kom hem.
Vi fick också ett snabbt besök av min kära mamma som kom med en härlig skvallertidning och en söt pyjamas till lillen.
Ikväll blir det bad för vår fine lille kille och förhoppningsvis lite fredagsmys för mamman & pappan. :)

Ni har väl inte missat att det är rea på Freddies Of Pinewoods webshop?
Fynda , fynda av massor av fantastiska jeans!
http://www.freddiesofpinewood.co.uk/


Grey Dungaree Dolls
£25.00

Grey Utility
£25.00


Translate; Friday again! Where does the weeks go?On Monday my husband starts to work again after having been on paternity leave for four weeks. I am a bit nervous about being alone all day.
Yesterday we were at the childcare center, but considering our baby. He weighs 4.3 kg now. It´s great that he is growing as he should.
Today i´ve been out with the baby carriage and enjoyed the late summer sun.
Tonight we are giving the baby a bath and hopefully me and my husband is going to see a movie.
Have you seen that there is a sale going on at Freddies Of Pinewood?!
Check it out ladies and gentlemen!
/ Lady A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar